Τραγωδία στη Θεσσαλονίκη: Πέθανε 38χρονη έγκυος με κορωνοϊό – Σώθηκε το μωρό

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Aκόμη μία γυναίκα νοσηλεύεται διασωληνωμένη – Οι γιατροί έσωσαν το μωρό και σε αυτή την περίπτωση

Τραγωδία στη Θεσσαλονίκη με έγκυο με κορωνοϊό να καταλήγει σήμερα Δευτέρα 1 Νοεμβρίου.

Όπως μετέδωσε ο ΑΝΤ1, η 38χρονη γυναίκα νοσηλευόταν σε ΜΕΘ στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο στη Θεσσαλονίκη, δίνοντας μάχη για τη ζωή της.

Οι γιατροί κατάφεραν να σώσουν το μωρό της, το οποίο γεννήθηκε με καισαρική, ωστόσο η μητέρα δεν τα κατάφερε δυστυχώς, πεθαίνοντας νικημένη στη μάχη που έδινε με τον ιό.

Στο ίδιο Νοσοκομείο νοσηλεύεται διασωληνωμένη σε ΜΕΘ με κορωνοϊό άλλωστε και μία 35χρονη γυναίκα, που επίσης βρέθηκε θετική κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης της.

Και σε αυτή την περίπτωση οι γιατροί κατάφεραν να σώσουν το μωρό, με τις προσπάθειες να συνεχίζονται ώστε και η μητέρα να κρατηθεί στη ζωή και να μπορέσει να πάρει το βρέφος που έφερε στη ζωή στην αγκαλιά της.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες του ANT1 άλλωστε και οι δύο γυναίκες ήταν ανεμβολίαστες.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *