Θεσσαλονίκη: Γονείς άφησαν τα ανήλικα παιδιά τους να κοιμούνται στην αυλή νέου σπιτιού

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Σοκ έχει προκαλέσει στην Θεσσαλονίκη το περιστατικό με δύο γονείς να έχουν αφήσει τα ανήλικα παιδιά τους να κοιμηθούν μέσα στο κρύο στην αυλή ενός καινούριου σπιτιού.

Τα δύο ανήλικα αδελφάκια, μεταξύ αυτών ένα βρέφος, εντοπίστηκαν να κοιμούνται χθες το βράδυ (18/12/2025) σε αυλή νεόκτιστου σπιτιού, στον Δενδροπόταμο Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές, το ένα παιδί είναι μόλις λίγων μηνών και το δεύτερο 11 ετών. Κάτοικος της περιοχής φαίνεται να ειδοποίησε το «Χαμόγελο του Παιδιού» και στη συνέχεια ενημερώθηκε η Άμεση Δράση.

Οι αστυνομικοί έφτασαν στο σημείο, παρέλαβαν τα παιδιά και συνέλαβαν τους γονείς (31 ετών ο άντρας και 29 ετών η γυναίκα) για παραμέληση εποπτείας ανηλίκων. 

Τα δύο αδελφάκια μεταφέρθηκαν για προστατευτική φύλαξη στο Νοσοκομείο Παπαγεωργίου.

newsit.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *