Ο Καντέρ ανέβασε βίντεο με θύματα του κορονοϊού και καλεί τον Ερντογάν: «Κάνε κάτι τρελέ» (vid)

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ο Eνές Καντέρ ανέβασε ένα βίντεο με σκληρές εικόνες από την Τουρκία, όπου άνθρωποι σωριάζονται στον δρόμο «χτυπημένοι» από τον κορονοϊό, ενώ έστειλε μήνυμα στον Ερντογάν.

Ο Τούρκος σέντερ των Μπόστον Σέλτικς δεν μπορεί να πιστέψει στα μάτια του σε όλα αυτά που βλέπει να συμβαίνουν στην πατρίδα του και γι’ αυτόν τον λόγο «ανέβασε» ένα βίντεο το οποίο περιέχει σκληρές εικόνες από τους δρόμους της Τουρκίας.

Άνθρωποι πεθαίνουν στον δρόμο από τον κορονοϊό και εκείνος έγραψε χαρακτηριστικά: «Δυστυχώς άνθρωποι πεθαίνουν από τον κορονοϊό στους δρόμους της Τουρκίας και μάλιστα κάτω από το φως του ηλίου. Ο δικτάτορας Ερντογάν εξακολουθεί να μην παρέχει βοήθεια και αρκετή προσοχή. Κάνε κάτι τρελέ!»

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΣΚΛΗΡΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ

 

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *