Κορωνοϊός: Έτοιμα τα πρώτα ΑΤΜ στα hot spot των νησιών

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Τοποθετήθηκαν ήδη τα πρώτα ΑΤΜ στα Κέντρα Υποδοχής και Ταυτοποίησης στην Μόρια και την Κω, στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών που ανέλαβε το υπουργείο Μετανάστευσης για τον περιορισμό των μετακινήσεων προσφύγων και μεταναστών στα νησιά λόγω κορωνοϊού.

Το σχετικό αίτημα είχε υποβάλλει προς την Ένωση Ελληνικών Τραπεζών ο υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου Νότης Μηταράκης προκειμένου να τοποθετηθούν μηχανήματα ανάληψης σε κάθε δομή.

Όπως αναφέρουν πληροφορίες από το υπουργείο Μετανάστευσης τα δύο ΑΤΜ θα λειτουργήσουν από την επόμενη εβδομάδα και μέσα στον Μάιο θα έχει ολοκληρωθεί η εγκατάσταση και λειτουργία τους σε όλες τις δομές.

Δείτε φωτογραφίες από τα μηχανήματα αυτόματης ανάληψης που τοποθετήθηκαν σε Μυτιλήνη και Κω

841c7c68-09c3-4f87-98d9-f56c8c2ab120
993be917-2f12-498d-b80a-b60f62202472

protothema

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *