Κάναντι: «Χάσαμε από τις αποφάσεις του διαιτητή»

lamianow
lamianow
Απόlamianow

Στις αποφάσεις του διαιτητή Παπαπέτρου (κυρίως για το ανύπαρκτο πέναλτι που έδωσε στον ΠΑΟΚ) απέδωσε εν πολλοίς την ήττα του Ατρόμητου στην Τούμπα ο Νταμίρ Κάναντι.

«Το πιο σημαντικό για μένα είναι η καλή απόδοση της ομάδας μου σήμερα. Νομίζω πως παίξαμε πολύ καλά, όπως βέβαια και ο ΠΑΟΚ που έφτιαξε αρκετές ευκαιρίες. 2-3 κρίσιμες αποφάσεις του διαιτητή επηρέασαν το αποτέλεσμα και εξ αυτών ήρθε η ήττα», ανέφερε σχετικά ο Αυστριακός κόουτς των Περιστεριωτών στην κάμερα της NOVA.

πηγη-sportfm.gr

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *