Δημήτρης Ουγγαρέζος: «Ο Μάρκος Σεφερλής φταίει που βγάζει τον νάνο ή οι 4.000 που ξεκαρδίζονται από κάτω κάθε μέρα;»

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ο Δημήτρης Ουγγαρέζος σε συνέντευξή του στο ΟΚ! εξέφρασε τη δική του άποψη για τη σάτιρα του Μάρκου Σεφερλή.

«Ο Μάρκος Σεφερλής είναι ένας ταλαντούχος άνθρωπος και επίσης πολύ εργατικός. Όποιος δεν το πει είναι απλά κακεντρεχής κι εμμονικός. Αυτό που κάνει το κάνει χρόνια και με μεγάλη επιτυχία. Και μπορεί τα χρόνια να αλλάζουν, αλλά το θέατρό του εξακολουθεί να γεμίζει» είπε αρχικά ο Δημήτρης Ουγγαρέζος.

«Βγάζει λοιπόν έναν νάνο, ως μέρος της σάτιράς του εντός κι εκτός εισαγωγικών. Φταίει ο Μάρκος που βγάζει τον νάνο ή οι 4.000 που ξεκαρδίζονται και χειροκροτούν από κάτω κάθε μέρα; Αν θες λοιπόν να βάλεις στο στόχαστρο τον Μάρκο, πρέπει να βάλεις και τον εαυτό σου μέσα στην εικόνα. Άρα, το θέμα είναι να αλλάξει ο Μάρκος ή το κοινό του που συνεχώς αβγατίζει; Είναι υποκρισία όλη αυτή η κουβέντα για τον Μάρκο, που ξεκινάει μία φορά κάθε χρόνο», πρόσθεσε ο Δημήτρης Ουγγαρέζος.

Πηγή: govastileto.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *