Αποχώρησε εν μέσω έντασης το ΠΑΣΟΚ από την Ολομέλεια της Βουλής

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ένταση επικράτησε στη Βουλή όταν το ΠΑΣΟΚ αποχώρησε από την Ολομέλεια και από την ψηφοφορία επί του νομοσχεδίου για τις βοσκήσιμες γαίες.

Όταν ο αντιπρόεδρος της Βουλής Γιώργος Βαρεμένος ανακοίνωσε ότι ολοκληρώθηκε η συζήτηση και αρχίζει η ψηφοφορία, ο εισηγητής της Δημοκρατικής Συμπαράταξης Μιχάλης Τζελέπης εξέφρασε τη διαφωνία του για το πλήθος των τροπολογιών που κατατέθηκαν λέγοντας: “Δεν γίνουμε συμμέτοχοι και συνένοχοι στο έργο σας και αποχωρούμε”.

Παράλληλα, τον λόγο ζήτησε και ο βουλευτής της ΝΔ Γιώργος Βλάχος, ωστόσο ο κ. Βαρεμένος αρνήθηκε.

Σχολιάζοντας την αποχώρηση του ΠΑΣΟΚ, ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Βαγγέλης Αποστόλου είπε: “Στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σκοινί. Έχει βιώσει αυτή η αίθουσα πολύ χειρότερες στιγμές όσον αφορά τη νομοθετική πρωτοβουλία”.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *