Θεσσαλονίκη: Έβγαλε βόλτα το άλογο με το αυτοκίνητο!

lamianow
lamianow
Απόlamianow

Έτριβαν τα μάτια τους οι περαστικοί με το θέαμα που αντίκρυσαν το πρωί της Παρασκευής στην Τούμπα Θεσσαλονίκης.Ένας οδηγός αυτοκινήτου είχε δέσει με σκοινί ένα άλογο και το «περιέφερε» επί της οδού Λαμπράκη.

Δείτε το βίντεο από το seleo.gr:

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *