Τα’ πινε και φλέρταρε παραμονή του ντέρμπι με τη Σίτι ο Ρούνεϊ

lamianow
lamianow
Απόlamianow

Ο Γουέιν Ρούνεϊ έμεινε θεατής στο ντέρμπι του Μάντσεστερ μεταξύ Σίτι και Γιουνάιτεντ (0-0) μεσοβδόμαδα και ίσως αυτό να μην έγινε τυχαία…

Σύμφωνα με τη Sun, την παραμονή του αγώνα ο Άγγλος φορ εθεάθη να ξενυχτά μέχρι τις 3:00 και να πίνει πέντε μπίρες σε παμπ στο Τσέστερ, μαζί με φίλους του.

Μάλιστα ο 31χρονος άσος φέρεται να φλέρταρε με μια μελαχρινή, φυσικά εν αγνοία της συζύγου του (και μητέρα των τριών παιδιών του), Κολίν, που απουσίαζε.

SPORTFM.GR

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *