Ανθήλη: “Μπλόκαραν” το δρόμο για μια ώρα οι αγρότες (εικόνες-video)

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Αγροτική κινητοποίηση είχαμε σήμερα λίγο πριν τη 13.00 το μεσημερι στην περιοχή της Ανθηλης.

Οπως είχαν ενημερώσει μετά την σύσκεψη που είχαν τις προηγούμενες ημέρες οι αγρότες θα έκλειναν (και το έπραξαν) συμβολικά (σε πρώτη φάση) το δρόμο στον κόμβο της Ανθήλης και του Δομοκού. Eν τέλει μπλόκο είχαμε μόνο στην Ανθήλη αφού στον Δομοκό δεν υπήρξε συμμετοχή. 

Η διάρκεια του συμβολικού… μπλόκου στον κόμβο της Ανθήλης κράτησε για περίπου μια ώρα και έληξε λίγο πριν τις 14.00. 

DSC 1787

Η κίνηση των οχημάτων προς Λαμία εξετράπη από τον παράδρομο για να μην δημιουργηθούν κυκλοφοριακά ζητήματα.

DSC 1741

Λίγο πριν τις 12.00 περίπου 10 τρακτέρ συγκεντρώθηκαν στην πλατεία Ανθήλης και πραγματοποίησαν πορεία προς την εθνική οδό για να κλείσουν το δρόμο. Το “μπλόκο” έγινε ταυτόχρονα με άλλες περιοχές της χώρας.

DSC 1739 DSC 1740DSC 1742 DSC 1743 DSC 1744 DSC 1746 DSC 1748 DSC 1749 DSC 1752 DSC 1754 DSC 1755 DSC 1756 DSC 1757 DSC 1759 DSC 1760 DSC 1761 DSC 1762     DSC 1769 DSC 1770 DSC 1771 DSC 1773 DSC 1774 DSC 1776 DSC 1781  DSC 1785 DSC 1786DSC 1789

 

 

 

 

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
2 Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *