Ομόλογα: Προς νέα έξοδο στις αγορές με δεκαετές

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Το Δημόσιο αξιοποιεί τις ευνοϊκές συνθήκες της αγοράς για να δανειστεί ποσό επιπλέον του στόχου για το 2019

Το ελληνικό δημόσιο θα απευθυνθεί τα επόμενα 24ωρα σε διεθνείς επενδυτές για νέο δανεισμό ύψους ως 1,5 δισεκ. ευρώ. Ο Οργανισμός Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους προσανατολίζεται να ανοίξει εκ νέου την προηγούμενη έκδοση ομολόγου 10ετούς διάρκειας που ολοκλήρωσε στις 5 Μαρτίου, συγκεντρώνοντας 2,5 δισ. ευρώ. Τα νέα ομόλογα θα έχουν ίδιους όρους αλλά διαφορετική τιμολόγηση (χαμηλότερο επιτόκιο/κόστος δανεισμού για το ελληνικό δημόσιο) καθώς η εικόνα για τους ελληνικούς τίτλους στις διεθνείς αγορές έχει βελτιωθεί σημαντικά από το Μάρτιο.

Συγκεκριμένα η απόδοση του δεκαετούς δανεισμού το Μάρτιο ήταν 3,9%, μια διαφορά 373 μονάδων βάσης από το αντίστοιχο Γερμανικό. Σήμερα το κόστος δανεισμού για δεκαετία διαμορφώνεται στο 1,35% – με τo σπρέντ (επιπλέον επιβάρυνση για το Ελληνικό δημόσιο σε σχέση με το Γερμανικό) να έχει υποχωρήσει στις 199 μονάδες βάσης.

Δεδομένου ότι ο ΟΔΔΗΧ θα προσφέρει ως κίνητρο προσέλκυσης των επενδυτών ένα premium σε σχέση με την τιμή απόδοσης που διαμορφώνεται στις αγορές, εκτιμάται ότι η τελική απόδοση για τα νέα ομόλογα θα διαμορφωθεί στην περιοχή του 1,45%.

ΠΗΓΗ: newmoney.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *