Νοσοκομείο Λαμίας-“Ζυγούριος” λογική: Tα ταξί ενοχλούν. Τα Ι.Χ όχι…

lamianow
lamianow
Απόlamianow

Με απόφασή του ο διοικητής του Νοσοκομείου Λαμίας απομάκρυνε την πιάτσα των ταξί από την είσοδο γιατί “ενοχλούσαν”.

Στην ίδια θέση σήμερα παρκάρουν ΙΧ….

Τα συμπεράσματα δικά σας… 

16176373 1069509153157551 1010091510 n

5664

 

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *