Νοσοκομείο Ρίου: Ασθενείς της Μονάδας Τεχνητού Νεφρού …βράζουν από τη ζέστη – Κινδυνεύει η υγεία τους

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Σοβαρό πρόβλημα έχει δημιουργήσει σε ασθενείς της μονάδας τεχνητού νεφρού στο νοσοκομείο Ρίου η μη λειτουργία αιρ κοντίσιον!

Οπως κατήγγειλαν στο tempo24 ασθενείς, το μηχάνημα έχει χαλάσει προ 20ημέρου, εντούτοις ουδείς έχει ενδιαφερθεί για την αποκατάσταση της ζημιάς, με αποτέλεσμα συμπολίτες που πηγαίνουν στη Μονάδα για να ακολουθήσουν την θεραπεία τους να είναι αναγκασμένοι να παραμείνουν επί 4 ώρες και πλέον σε συνθήκες αφόρητης ζέστης.

14863219321518882537

Ομως όπως υποστήριξαν η ζέστη έχει ως συνέπεια να κινδυνεύει και η υγεία τους, καθώς πέφτει αισθητά η πίεση τους και υπάρχουν ακόμη και λιποθυμικά επεισόδια.

Πηγή: tempo24.news

Να σημειωθεί ότι οι ασθενείς της Μονάδας Τεχνητού Νεφρού βρίσοκονται για την θεραπεία τους 2-3 φορές της εβδομάδα στον χώρο και είναι αναγκασμένοι να υποστούν τη δοκιμασία των ορίων αντοχής τους στην ζέστη!

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *