Σε ευχαριστήριο μήνυμα του, ο αντιδήμαρχος Λαμιέων Κώστας Ψειρόπουλος ευχαριστεί δημόσια όλους όσοι στάθηκαν στο πλευρό του κατά την πρόσφατη περιπέτεια της υγείας του. Παράλληλα, εκφράζει την ευγνωμοσύνη του προς τη Διοίκηση και το προσωπικό του Νοσοκομείου Λαμίας για την άψογη φροντίδα που του προσέφεραν, ενώ δεν παραλείπει να ευχαριστήσει τους συμπολίτες για τις ευχές, τα μηνύματα και το ειλικρινές ενδιαφέρον τους.
Ακολουθεί αυτούσια η ανακοίνωσή του:
Ευχαριστήριο
Μετά την πρόσφατη περιπέτεια με την υγεία μου, αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω δημόσια όλους όσοι ενδιαφέρθηκαν και στάθηκαν δίπλα μου.
Ευτυχώς, όλα εξελίχθηκαν κατ’ ευχήν και η κατάσταση της υγείας μου δεν αποδείχθηκε κάτι σοβαρό. Με την ευκαιρία αυτή, θα ήθελα να εκφράσω τις ειλικρινείς μου ευχαριστίες προς τη Διοίκηση, το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, καθώς και σε όλους τους εργαζομένους του νοσοκομείου μας, για την άψογη φροντίδα, τον επαγγελματισμό και το ανθρώπινο ενδιαφέρον που επέδειξαν.
Ένα μεγάλο και θερμό ευχαριστώ οφείλω επίσης σε όλους εσάς που επικοινωνήσατε μαζί μου, με τηλεφωνήματα, μηνύματα και ευχές. Η αγάπη και το ενδιαφέρον που μου δείξατε ήταν πραγματικά συγκινητικά και μου έδωσαν δύναμη.
Τα τηλεφωνήματα ήταν ασταμάτητα και, δυστυχώς, ήταν αδύνατο να απαντήσω προσωπικά σε όλους. Ζητώ την κατανόησή σας και θέλω να γνωρίζετε ότι εκτιμώ βαθιά κάθε μήνυμα, κάθε ευχή και κάθε έκφραση ενδιαφέροντος.
Σας ευχαριστώ όλους από καρδιάς και εύχομαι να έχουμε πάνω απ’ όλα υγεία.































Αγαπητέ Κώστα, περαστικά και γρήγορα!!!
Σιδερένιος κύριε Κώστα!
Περαστικά σου εύχομαι!!!
Περαστικά κωστα σιδερενιος!!!!