«Μου ζήτησαν μίζα για να μην κατεδαφίσουν το αυθαίρετο», λέει ο ξενοδόχος από την Ανάβυσσο

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Μίζα για να μην προχωρήσει η κατεδάφιση αυθαίρετων κατασκευών στο ξενοδοχείο του στην Ανάβυσσο, ισχυρίζεται ότι του ζήτησαν, ο ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου.

Η επιχείρηση κατεδάφισης έγινε σήμερα, ωστόσο, ο ιδιοκτήτης επανέλαβε τον ισχυρισμό του για εκβιασμό.

Σύμφωνα με πληροφορίες που μετέδωσε η τηλεόραση του Alpha, ο συγκεκριμένος επιχειρηματίας είχε καταγγείλει στην υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων, στις 21 Αυγούστου ότι είχε δεχθεί εκβιαστική πρόταση να δώσει μίζα προκειμένου να μην προχωρήσει η κατεδάφιση.

Ωστόσο, δεν υπέγραψε την καταγγελία του, που έμεινε στο συρτάρι. Μετά τη σημερινή εξέλιξη της κατεδάφισης, η Υπηρεσία επικοινώνησε μαζί του και ο επιχειρηματίας ερωτήθηκε αν επιθυμεί να υπογράψει την καταγγελία προκειμένου να προχωρήσει η έρευνα. Ο ίδιος, κατά τις ίδιες πληροφορίες, απάντησε ότι προτίθεται να πάει αύριο Τρίτη στην Υπηρεσία και να υπογράψει την καταγγελία.

Πηγή: protothema.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *