Μιχάλης Μουρούτσος για τους Παραολυμπιονίκες: «Έχουν φάει πρόστιμο, οι αποσκευές είναι υπέρβαρες»

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ο χρυσός Ολυμπιονίκης του τάε κβον ντο, Μιχάλης Μουρούτσος βρέθηκε τη Δευτέρα (09.09.2024) στο “Ελ. Βενιζέλος”, για να υποδεχθεί τους Έλληνες αθλητές που αγωνίστηκαν στους Παραολυμπιακούς Αγώνες 2024 και πιο συγκεκριμένα τις Χριστίνα Γκέντζου και Ελένη Παπασταματοπούλου που έφεραν στη χώρα μας τα πρώτα της Παραολυμπιακά μετάλλια στο άθλημα.

Με την ΕΡΤ να κάνει απευθείας σύνδεση στο “Ελ. Βενιζέλος” τη στιγμή που η ελληνική αποστολή βρισκόταν στο σημείο της συλλογής των αποσκευών, ο Μιχάλης Μουρούτσς θέλησε να αστειευτεί, “ρίχνοντας” επική ατάκα.

“Θέλω να πω, έχω πληροφορηθεί ότι έχουν φάει πρόστιμο, γιατί οι αποσκευές είναι υπέρβαρες”, ανέφερε ο Έλληνας Ολυμπιονίκης (υποψήφιος και στις εκλογές, στην Ομοσπονδία του τάε κβον ντο), σχολιάζοντας έτσι με αυτό τον τρόπο τα 13 μετάλλια που κατέκτησε η Ελλάδα στο Παρίσι.

newsit.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *