Λαμία: Πήγε για… μαλλί και βγήκε με πρόστιμο 5.000 ευρώ! Καταστηματάρχης έσπασε την καραντίνα…

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Πήγε για μαλλί και βγήκε κουρεμένος ένας ιδιοκτήτης μεζεδοπωλείου το μεσημέρι της Τρίτης στην πόλη της Λαμίας.

Μετά από έλεγχο που πραγματοποιήθηκε από περιπολούντες αστυνομικούς διαπιστώθηκε ότι είχε ανοίξει το κατάστημα του και μάλιστα στο εσωτερικό του υπήρχε μία παρέα η οποία μάλιστα είχε σερβιριστεί.

Παρά τα όσα τόνισε στις αρχές ο ιδιοκτήτης του καταστήματος δεν γλίτωσε το πρόστιμο το οποίο είναι μάλιστα και πολύ βαρύ. Σύμφωνα με τη νομοθεσία και τα όσα έχουν ανακοινωθεί από την κυβέρνηση ο ιδιοκτήτης του καταστήματος καλείται να πληρώσει 5.000 ευρώ διότι παραβίασε τους όρους της καραντίνας.

Αντιστοίχως πρόστιμο 150 ευρω επιβλήθηκε και στα 5 άτομα τα οποία βρίσκονταν στο εσωτερικό του καταστήματος και γευμάτιζαν.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
1 Σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *