Η «αγρότισσα» του GNTM αποκάλυψε τα κιλά της και follower την «έκραξε» ως κακό πρότυπο

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Η ανάρτησή της δέχτηκε πλήθος από σχόλια

«Είμαι περήφανη για τα 47 κιλά μου», έγραψε η πρώην διαγωνιζόμενη του GNTM Μαρία Μιχαλοπούλου στον προσωπικό της λογαριασμό στο instagram δημοσιεύοντας μια φωτογραφία της. Η ανάρτησή της δέχτηκε πλήθος σχολίων από followers που της έλεγαν πόσο πολύ τους λείπει από την τηλεόραση ή πόσο όμορφη είναι όσα κιλά κι αν είναι. Ωστόσο υπήρξε και follower που αντέδρασε με την ανάρτησή της γράφοντας: «Άσε μας, ρε Μαρία που είσαι περήφανη που είσαι 47 κιλά.. Τέτοιες βλακείες γράφετε και τα βλέπουν κάτι κοριτσάκια που σας θαυμάζουν και αρχίζουν τα υστερικά..»

Η «αγρότισσα» του GNTM απάντησε άμεσα σε αυτό το σχόλιο αναφέροντας: «Θα ήθελα να πω πως έχω φάει πολύ κράξιμο μόνο και μόνο για το ότι είμαι πολύ λεπτή, δεν έχω κάποιο διατροφικό πρόβλημα απλά έτσι είναι ο οργανισμός μου και όσο και να τρώω δεν παχαίνω …ποτέ δεν θα υποστήριζα τις δίαιτες ή όλα αυτά που κάνουν τα κορίτσια για να αδυνατίσουν…προσπαθώ να παχύνω εδώ και χρονιά…ΑΓΑΠΑΩ ΚΟΙΛΙΤΣΕΣ», ενώ άλλοι followers έσπευσαν να την υπερασπιστούν.

Δείτε παρακάτω την ανάρτηση και τα σχόλια:

ma2
ma1

protothema

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *