Εύβοια: 17χρονος ήπιε βότκα και κρασί μέσα στο σχολείο και λιποθύμησε

Lamianow.gr

Σοκ προκαλεί η είδηση ότι το μεσημέρι της Παρασκευής 20 Φεβρουαρίου 17χρονος μαθητής Λυκείου λιποθύμησε εντός σχολικού χώρου αφού είχε πιεί βότκα και κρασί που είχε πάρει από το σπίτι του.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του eviaonline, κλήθηκε η μητέρα του που τον μετέφερε στο Νοσοκομείο της περιοχής. Εκεί του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες και, επέστρεψε στο σπίτι του.

Εύβοια: Δικογραφία σε βάρος της μητέρας και του διευθυντή του Λυκείου
Οι γιατροί ενημέρωσαν την αστυνομία που πήρε κατάθεση από την μητέρα όπως και τον διευθυντή του Λυκείου και αφέθηκαν ελεύθεροι με εντολή εισαγγελέα.

Σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφίa

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *