Έρχεται καθηκοντολόγιο στο Δημόσιο – Μισθός ανάλογα με την απόδοση

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Με την αποδοτικότητα των δημοσίων υπαλλήλων θα συνδέεται η αμοιβή τους από την 1η Ιανουαρίου του 2016, στο πλαίσιο της εφαρμογής των μνημονιακών δεσμεύσεων της νέας δανειακής συμφωνίας. Ως τον Οκτώβριο του 2015, η ελληνική κυβέρνηση θα πρέπει να ολοκλήρωση τη μεταρρύθμιση του ενιαίου μισθολογίου.

Η ψαλίδα αναμένεται να ανοίξει και μεταξύ των χαμηλόμισθων και υψηλόμισθων δημοσίων υπαλλήλων ενώ θα αποδεσμεύεται ο βαθμός από την αύξηση του μισθού και έτσι οι όποιες αυξήσεις θα έρχονται με βάση την μισθολογική ωρίμανση.

Μέχρι το 2018, στο πλαίσιο της αναμόρφωσης του ενιαίου μισθολογίου θα εφαρμοστεί και το λεγόμενο “καθηκοντολόγιο” δηλαδή η περιγραφή των καθηκόντων κάθε θέσης και με βάσει τα καθήκοντα κάθε υπαλλήλου θα διαμορφώνεται και ο μισθός του.

Ακόμη, έως τον Νοέμβριο θα πρέπει να νομοθετηθεί το νέο πλαίσιο αξιολόγησης των επιδόσεων των δημοσίων υπαλλήλων.

Ακόμη, μέχρι το τέλος Οκτωβρίου θα εφαρμοστεί η νέα νομοθεσία για την επιλογή διευθυντικών στελεχών. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, η επιλογή διευθυντικών στελεχών θα ολοκληρωθεί έως τα τέλη του 2016, με επιλογή γενικών διευθυντών έως τον Δεκέμβριο και διευθυντών έως τον Mάιο του 2016.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *