Έκλεισε στη Μαρσέιγ ο Παγιέτ!

Είναι γεγονός! Ο Ντιμίτρι Παγιέ αποχωρεί από τη Γουέστ Χαμ, για λογαριασμό της Μαρσέιγ

Η Γουέστ Χαμ έδωσε τελικά τα χέρια με τη Μαρσέιγ έναντι του ποσού των 25 εκατομμυρίων λιρών και ο Ντιμίτρι Παγέ επιστρέφει στον σύλλογο της Μασσαλίας έπειτα από ενάμιση χρόνο.

Ο Παγέ κατευθύνεται προς τη Γαλλία προκειμένου να περάσει τα απαραίτητα ιατρικά τεστ και να υπογράψει το συμβόλαιό του, επιστρέφοντας έτσι στη Μαρσέιγ έπειτα από ενάμιση χρόνο.

 

Πηγή

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *