Δωρεά οργάνων 22χρονου που είχε τραυματιστεί σοβαρά σε τροχαίο

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ολοκληρώθηκε νωρίς το πρωί στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο του Ηρακλείου η διαδικασία λήψης οργάνων, από ομάδα γιατρών από την Αθήνα, ενός 22χρονου, ο οποίος είχε τραυματιστεί σοβαρά σε τροχαίο στην Ιεράπετρα πριν από λίγες ημέρες.

Μετά από απόφαση της οικογένειάς του να δωρίσει τα όργανα του νεαρού, η διαδικασία λήψης ξεκίνησε χθες το βράδυ και τα όργανα μεταφέρθηκαν στο ΠΑΓΝΗ, τον Ευαγγελισμό και το Ιπποκράτειο σύμφωνα με τον διοικητή του Βενιζέλειου Νοσοκομείου, Κώστα Τερζάκη. Τα όργανα που έλαβαν οι γιατροί ήταν το ήπαρ, τα νεφρά, οι κερατοειδείς, ενώ έγινε και λήψη λεμφαδένων.

Ο άτυχος 22χρονος νοσηλευόταν στη ΜΕΘ του Βενιζελείου Νοσοκομείου, ωστόσο το βράδυ της Παρασκευής, οι γιατροί ανακοίνωσαν στην οικογένειά του ότι ήταν εγκεφαλικά νεκρός.

Οι γονείς του βρήκαν το ψυχικό σθένος να συναινέσουν ώστε ζωτικά όργανα του παιδιού τους να προσφερθούν για μεταμόσχευση σε συνανθρώπους μας. Η όλη διαδικασία είχε ξεκινήσει από την πρώτη στιγμή που η οικογένεια του 22χρονου έδωσε τη συγκατάθεσή της για τη δωρεά οργάνων.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *