Αύριο θα απολογηθεί ο 42χρονος από τη Σκάρφεια που άφησε το σκύλο του να πεθάνει

LamiaNow News

Προθεσμία προκειμένου να απολογηθεί αύριο Τετάρτη, πήρε χθες από τα δικαστήρια της Λαμίας ο 42 χρονος από τη Σκάρφεια που κατηγορείται ότι έδεσε το σκύλο του σε δέντρο και τον εγκατέλειψε μέχρι να πεθάνει.

Ο ίδιος ισχυρίζεται ότι το ζώο ήταν 14 χρονών και σχεδόν ετοιμοθάνατο. Να σημειωθεί ότι εκτός της απολογίας του κατηγορουμένου, αναμένονται και τα αποτελέσματα της ιατροδικαστικής εξέτασης που παραγγέλθηκε ώστε να διαπιστωθούν τα αίτια θανάτου του σκύλου.

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *