Αρνήθηκαν σε καρκινοπαθή να ταξιδέψει με πλοίο για το νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Σε μια σοβαρή καταγγελία προχώρησε γιατρός, που προκαλεί αίσθηση και αφορά στην περίπτωση καρκινοπαθούς ασθενούς, κατοίκου της Σαμοθράκης, ο οποίος ήθελε να πάει στο νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης για προγραμματισμένες εξετάσεις και οι λιμενικοί δεν του επέτρεψαν να επιβιβαστεί στο πλοίο διότι δεν είχε μαζί του έγγραφη γνωμάτευση γιατρού, που να δικαιολογεί τη μετακίνηση.

Όπως καταγγέλλει ο προϊστάμενος της αιματολογικής κλινικής, παρότι είχε αποστείλει γραπτό μήνυμα στο κινητό του ασθενούς που εξηγούσε ότι συντρέχουν σοβαροί λόγοι να μετακινηθεί άμεσα στην Αλεξανδρούπολη, γιατρός και παθών έπεσαν θύματα της… αναλγησίας και της οριζοντίωσης του μέτρου που απαγορεύει τις μετακινήσεις χωρίς τα απαραίτητα έγγραφα.

Ο ασθενής έπρεπε να φέρει χαρτί ή παραπεμπτικό από δημόσιο νοσοκομείο ή κέντρο υγείας για να μετακινηθεί, κάτι που προφανώς δεν ήταν εύκολο να γίνει τη δεδομένη περίοδο στο νησί της Σαμοθράκης.

Πηγή: ethnos.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *