Αποφασισμένοι για άμεση αποχή οι διαιτητές λόγω Ευαγγέλου!

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...
Ορατό το ενδεχόμενο να προχωρήσουν σε άμεση αποχή από την 17η αγωνιστική οι διαιτητές

Τα ξημερώματα της Δευτέρας ο Άγγελος Ευαγγέλου, διαιτητής VAR στον αγώνα Βόλος-Ολυμπιακός έγινε στόχος αγνώστων  οι οποίοι πέταξαν κροτίδα στο σπίτι όπου διαμένει, προκαλώντας μικρές υλικές ζημιές. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες οι Έλληνες διαιτητές συζητούν σοβαρά το ενδεχόμενο να προχωρήσουν άμεσα την αποχή που έχουν προκηρύξει, όχι δηλαδή για τη 18η αγωνιστική, αλλά από τη 17η, την πρώτη του νέου έτους, όπου είναι προγραμματισμένο μεταξύ άλλων και το ντέρμπι Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός (και το Άρης-ΠΑΟΚ).

Αυτή τη στιγμή το θέμα είναι ακόμη υπό συζήτηση κι οριστική απόφαση δεν έχει παρθεί, αλλά οι πιθανότητες να υλοποιηθεί είναι αυξημένες, καθώς πλέον οι διαιτητές εμφανίζονται απηυδισμένοι και θέλουν να αντιδράσουν άμεσα, ώστε παράλληλα να δείξουν και την έμπρακτη στήριξή τους στον συνάδελφό τους.

Να σημειώσουμε ότι προηγουμένως είχε υπάρξει ψηφοφορία ανάμεσα στους διαιτητές για την προοπτική της επ’ αόριστον αποχής, εφόσον δεν αποσυρθούν οι μηνύσεις εναντίον τους. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι υπήρξαν 76/76 “ναι”!

Πηγή: Sdna.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
1 Σχόλιο
  • Θέλω να ρωτήσω τα «κοράκια» ΚΕΔ, ΕΠΟ, οι απλοί φίλαθλοι που είναι απηυδισμένοι από τα «σφυρίγματα» κάθε Σ/Κ, πως πρέπει να αντιδράσουν?
    Δεν έχουν δικαιώματα, μόνο να πληρώνουν & να είναι αμίλητοι & ακούνητοι ?
    Όχι Έλληνες διαιτητές, να φέρνουν από την Αφρική, Βαλκάνια, Μέση Ανατολή….

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *