Απλήρωτες επί 7 μήνες οι καθαρίστριες στο υπουργείο Εργασίας

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Απλήρωτες επί 7 μήνες είναι οι καθαρίστριες που προσέλαβαν στο υπουργείο Εργασίας τον περασμένο Σεπτέμβριο.

Το θέμα αποκαλύπτει σήμερα ο Ελεύθερος Τύπος της Κυριακής. Και δεν είναι μόνο ότι οι γυναίκες αυτές δεν παίρνουν ούτε καν έναντι από τους μισθούς των 600 και 750 ευρώ, αλλά και ότι υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να κριθούν παράνομες οι διαδικασίες πρόσληψής τους και να μην μπορούν να πληρωθούν ακόμη και όταν λήξουν οι συμβάσεις τους, όπως γράφει η εφημερίδα.

Το υπουργείο Εργασίας αφήνει απλήρωτο το προσωπικό που προσέλαβε από τον Σεπτέμβριο του 2015 με σύμβαση ορισμένου χρόνου για να καθαρίζει τα γραφεία των υπαλλήλων και της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου.

Παρόμοιο πρόβλημα αντιμετωπίζουν και άλλα υπουργεία. Πληροφορίες αναφέρουν ότι και στο υπουργείο Οικονομικών, όπου προσελήφθησαν 145 εποχικές καθαρίστριες (όχι οι μόνιμες που μετά την απομάκρυνσή τους επαναπροσλήφθηκαν), αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *