Αντιεμβολιάστρια πήγαινε κανονικά στη δουλειά της ενώ νοσούσε με κοροναϊό

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Αντιεμβολιάστρια στην Πάτρα φαίνεται πως επέλεξε να κυκλοφορεί κανονικά παρά το γεγονός ότι νοσούσε με κοροναϊό. Σύμφωνα με πληροφορίες τοπικού μέσου η γυναίκα είχε θετικό τεστ και συμπτώματα αλλά εργαζόταν και κυκλοφορούσε κανονικά.

Σε συνομιλίες της με άλλους αντιεμβολιαστές στο διαδίκτυο αναφέρει επίσης ότι και η κόρη της έχει κολλήσει, η οποία εργάζεται στην εστίαση, χωρίς να αναφέρει ωστόσο εάν  εκείνη πήγαινε ή όχι στη δουλειά.

Πληθαίνουν οι καταγγελίες για παραβιάσεις της καραντίνας

Όπως αναφέρει το pelop.gr, στην Πάτρα πληθαίνουν οι καταγγελίες για παραβιάσεις της καραντίνας. Αν υπολογίσουμε ότι κάθε μέρα στην Πάτρα έχουμε κατά μέσο όρο 1.000 κρούσματα τότε μέσα σε μία εβδομάδα θα έπρεπε τουλάχιστον 10.000 άτομα (μαζί με όσους είχαν νοσήσει και τις προηγούμενες ημέρες) να παραμένουν σε καραντίνα, κάτι που όμως δεν συμβαίνει.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *