Ανοίγει τις πύλες της απόψε ο η Lamia Expo, με πληθώρα επιχειρήσεων, αλλά και πολλές παράλληλες εκδηλώσεις.
Συμμετέχουν πάνω από 200 επιχειρήσεις, ανάμεσά τους και επιχειρήσεις του εξωτερικού.
Ο πρόεδρος, Λεωνίδας Κωστόπουλος, δήλωσε πως είναι ένα μεγάλο στοίχημα και διαβεβαίωσε πως όλα είναι έτοιμα.
Κάθε βράδυ θα υπάρχουν πολιτιστικές εκδηλώσεις και ξεχωρίζουν οι συναυλίες του Δήμου Αναστασιάδη και της Γλυκερίας.
Να σημειωθεί πως το βράδυ της Τετάρτης στις 20.00 θα πραγματοποιηθούν τα εγκαίνια της LAMIA EXPO.
Το εισιτήριο για την είσοδο είναι στα 3 ευρώ ενώ για παιδιά ως 10 ετών και ΑμεΑ η είσοδος είναι δωρεάν.
Ακούστε το ηχητικό απόσπασμα:































Καλά, βρε ξεφτίλες θέλετε και εισιτήριο ακόμα και στα εγκαίνια;;;
Χίλιες φορές να μην άνοιγε φέτος..παρά να παρουσιάσουν αυτή τη ξεφτίλα που φώναζε από μακρυά την ανοίξαμε μόνο κ μόνο για να μας ψηφίσετε..ελάχιστες συμμετοχές για ευνόητους λόγους..είσοδος στα εγκαίνια απαράδεκτη..τι να πρώτο σχολιάσω;
Πάτε μόνοι σας , θέλετε και τρια ευρώ εισοδο να δουμε τα ντουβάρια
Και μετά απορούμε γιατι παει κατα διαολου ο τύπος;
Καποιοι προφανως και χαρηκαν οταν εκλεισε