Ανατίναξαν ΑΤΜ στην Εύβοια – Πήραν 45.000 ευρώ

lamianow
lamianow
Απόlamianow

Νέα περιστατικό κλοπής χρημάτων από ΑΤΜ. Το χτύπημα έγινε λίγο πριν τις 2:00 τα ξημερώματα στο Βαθύ Αυλίδας στην Εύβοια.

Oι δράστες ανατίναξαν με τη γνωστή μέθοδο της διοχέτευσης αερίου το μηχάνημα αυτοματης ανάληψης της Eurobank, που βρισκόταν σε βοηθητικό χώρο της πρόσοψης ενός αρτοποιείου.

Κατάφεραν και πήραν τις κασετίνες με 45.000€ και έφυγαν τρέχοντας προς την παραλία.

Στο χώρο του αρτοποιείου προκλήθηκαν σοβαρές υλικές ζημιές, ενώ βρέθηκαν και κάποια μισοκαμμένα χαρτονομίσματα.

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *