Ο Γιώργος Λιάγκας αηδίασε με το γάλα καμήλας που δοκίμασε: «Σιχαμερό! Έχω το πέσιμο, μην πάω από χέσ…»

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ο Γιώργος Λιάγκας δοκίμασε γάλα καμήλας στη μαγειρική στήλη της εκπομπής του, όμως η εμπειρία δεν εξελίχθηκε όπως περίμενε. Ο παρουσιαστής του ΑΝΤ1 έδειξε έντονη δυσφορία και εξέφρασε την ανησυχία ότι μπορεί να του προκαλέσει γαστρεντερική ενόχληση.

«Πίνεται το γάλα καρύδας; Θα πάθω τίποτα; Στην υγειά σας! Σιχαμερό, είναι το πιο στιφό πράγμα που έχω πιει στη ζωή μου. Τι μου έβαλες και δοκίμασα; Λίγο νερό. Είναι πολύ χάλια. Τι γαλακτομπούρεκο θα κάνεις με γάλα καμήλας; Αυτό δεν πίνεται», είπε ο Γιώργος Λιάγκας.

«Μην με πάει αίμα. Το έφερε από το Ντουμπάι; Μην είμαι όλη ημέρα στην τουαλέτα. Ο γέρος άνθρωπος είτε από χέσ… είτε από πέσιμο. Έχω το πέσιμο, μην πάω από χέσ…», πρόσθεσε στη συνέχεια ο παρουσιαστής του ΑΝΤ1.

newsbeast.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *