Η τοποθέτηση οπτικών ινών, έφερε καταστροφές στον Βόλο- Ο Δήμος έδωσε τις άδειες και τώρα καταθέτει αγωγές

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ο Α. Κοπάνας ανακοίνωσε σήμερα πως την επόμενη εβδομάδα θα καταθέσει αγωγές κατά τη ΔΕΗ και της vodafon που περνούν τα δίκτυα οπτικών ινών στον Βόλο και θα ζητήσει αποζημιώσεις για 90 ζημιές σε αγωγούς ύδρευσης και στα δίκτυα ομβρίων καθώς και για την απώλεια 3.700 κυβικών μέτρων νερού. Συνολικά 250.000 πολίτες εχουν μείνει χωρίς νερό από τις επαναλαμβανόμενες ζημιές για τις οποίες δεν υπάρχει καμία επιτήρηση από τον Δήμο, καθώς ο Α. Κοπάνας παραδέχτηκε πως υπήρξαν ζημιές για τις οποίες δεν έγινε καμία ενημέρωση.
Το… τελεσίγραφο που έδωσε ο Α. Μπέος για να ολοκληρωθούν τα έργα μετατέθηκε για τέλος Νοεμβρίου, ενώ το θέμα έθεσε στο δημοτικό συμβούλιο ο δημοτικός σύμβουλος κ. Τσάμης, λέγοντας πως οι δραστηριότητες αυτές έχουν προκαλέσει σοβαρά κυκλοφοριακά προβλήματα, έντονη όχληση στις δραστηριότητες της πόλης, βλάβες στους δρόμους, στα πεζοδρόμια και στους πεζοδρόμους και βλάβες στα δίκτυα ύδρευσης, αποχέτευσης ,φυσικού αερίου και ηλεκτρισμού. Παρατηρούνται επίσης προβλήματα και περιπτώσεις μη ορθής αποκατάστασης στις περιοχές δράσεις τους, με τον δήμο να παρακολουθεί με απάθεια.

πηγή gegonota.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *