Τον κάλεσαν γιατί κέρδισε το αυτοκίνητο και εκείνος απείλησε ότι θα πάρει την αστυνομία – Το απίστευτο σκηνικό στην εκπομπή του Λιάγκα

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ανατρεπτικό φινάλε είχε η εκπομπή «Το Πρωινό», με πρωταγωνιστές τον Γιώργο Λιάγκα και έναν τυχερό τηλεθεατή από την Καβάλα, που κέρδισε το αυτοκίνητο της μεγάλης κλήρωσης.

Κατά τη διάρκεια της ζωντανής κλήσης, ο παρουσιαστής μίλησε στον Νίκο και άρχισε να του κάνει απλές ερωτήσεις, όπως «τι κάνεις; πού βρίσκεσαι; έχεις αυτοκίνητο;». Ωστόσο, ο νικητής δεν κατάλαβε ποιος του τηλεφωνούσε και με επιμονή ρωτούσε ποιος είναι. «Αρχίζεις και γίνεσαι περίεργος και ειλικρινά θα στο κλείσω αν δεν μου πεις ποιος είσαι», είπε ο Νίκος στον Γιώργο Λιάγκα και οι συνεργάτες του άρχισαν να γελάνε. «Είστε αστείοι, γιατί γελάτε», σχολίασε ο τυχερός από την Καβάλα. Μάλιστα, σε κάποια στιγμή απείλησε ότι θα καλέσει την αστυνομία και τελικά έκλεισε το τηλέφωνο.

Η παραγωγή επικοινώνησε ξανά μαζί του και τότε του ανακοινώθηκε ότι είναι ο μεγάλος νικητής του αυτοκινήτου, αξίας 20.000 ευρώ. «Τώρα αλήθεια λέτε; Είμαι από την Καβάλα. Χίλια συγγνώμη, απλά είμαι σε πολύ περίεργη φάση γιατί είχα έναν άρρωστο στο σπίτι. Είμαι 42 χρονών. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ», ανέφερε φανερά αμήχανος ο Νίκος από την Καβάλα που κέρδισε το αυτοκίνητο.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *