Με κορονοϊό διαγνώστηκε ο Άδωνις Γεωργιάδης.
Ο υπουργός Υγείας λόγω του κορονοϊού ταλαιπωρείται από υψηλό πυρετό και παραμένει στο σπίτι του.
Μάλιστα, συμμετείχε σήμερα Τρίτη (24.6.25) μέσω τηλεδιάσκεψης στο ΣΦΕΕ Summit που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδος (ΣΦΕΕ), υπό την αιγίδα του υπουργείου Υγείας και της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Φαρμακευτικών Βιομηχανιών και Ενώσεων (EFPIA)
Μέχρι να αναρρώσει ο υπουργός Υγείας δεν θα μπορεί να βρίσκεται στο γραφείο του στο υπουργείο για λίγες μέρες.
πηγη newsit




























Περαστικά στο κορωνοϊό
Περαστικά στο κορωνοϊό
Εσύ είσαι από μόνος σου ιός
Εσύ είσαι από μόνος σου ιός
Κανένας δεν γλυτώνει από αυτόν. Ούτε ο κορονοϊός.
Να παει στο νοσοκομείο λαμιας
Με τόσες ροχάλες που τρώει , όπου πατάει το πόδι του , επόμενο είναι να κολλήσει ένα σορό νοσήματα .
καλα σαρανα
Μάλλον ταξιδάκι θα είναι στην Νέα Υόρκη για να δικαιολογηθεί!!
ΕΛΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ.ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΙΣΤΕΥΩ…..ΥΠΟΘΕΤΟ ΝΑ ΒΑΛΕΙ..
ΕΛΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ.ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΙΣΤΕΥΩ…..ΥΠΟΘΕΤΟ ΝΑ ΒΑΛΕΙ..
Σιτάρι θα φάμε.
Ρε τό μπουμπούκο