Βαριά «καμπάνα» σε πιτσιρικάδες για γκράφιτι: Το ποσό που τους επιβλήθηκε

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Με χρηματική ποινή τιμώρησε δικαστήριο δύο νεαρούς για γκράφιτι στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης.

Με χρηματική ποινή 600 ευρώ τιμώρησε το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης δύο νεαρά αδέλφια, 19 και 21 ετών, που συνελήφθησαν επ’ αυτοφώρω, τα ξημερώματα, να κάνουν γκράφιτι σε τοίχο της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας – Θράκης.

Όπως προέκυψε, είχαν ζωγραφίσει με πράσινο χρώμα μπογιάς ένα καραβάκι, ενώ στο σημείο εντοπίστηκαν μπογιά, πινέλα, ταινίες κι άλλα σύνεργα.

Απολογούμενοι παραδέχθηκαν την πράξη τους, ενώ ανέφεραν πως σκοπός τους ήταν να κάνουν τον τοίχο πιο όμορφο. Το σημείο και το σχέδιο, όπως τόνισαν, δεν το επέλεξαν τυχαία, καθώς εκεί κοντά υπάρχει ένα πάρκο με καραβάκια.

Την ενοχή τους πρότεινε η εισαγγελέας της έδρας, η οποία τους παρότρυνε άλλη φορά να έρχονται σε συνεννόηση με τις Αρχές, εάν έχουν τη διάθεση να εξωραΐσουν έναν χώρο. Το δικαστήριο τους αναγνώρισε το ελαφρυντικό της μετεφηβικής ηλικίας και επέβαλε στον καθένα χρηματική ποινή.

πηγή gazzetta.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *