Ματ Ντέιμον για την ολοκλήρωση των γυρισμάτων της «Οδύσσειας» στη Μεσσηνία: «Περάσαμε υπέροχα»

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκαν τα γυρίσματα της ταινίας «Οδύσσεια», στη Μεσσηνία, με τον Ματ Ντέιμον να μιλά στις κάμερες για την σκληρή δουλειά που έριξαν οι συνάδελφοι και τα συνεργεία ώστε να αποτυπωθεί το καλύτερο, δυνατό αποτέλεσμα.

«Περάσαμε υπέροχα, κάναμε σπουδαία δουλειά για την ταινία», είπε στην κάμερα της ΕΡΤ ο Ματ Ντέιμον που αναμένεται να εγκαταλείψει την Ελλάδα λόγω της ολοκλήρωσης των γυρισμάτων της ταινίας του Κρίστοφερ Νόλαν, στη Μεσσηνία.

Επόμενη στάση για το δημοφιλές καστ της ταινίας είναι η Σικελία.

Όσον αφορά την εντύπωση που άφησε στους αστέρες του Χόλυγουντ η Μεσσηνία, όλοι οι ηθοποιοί φαίνεται πως ξετρελάθηκαν τόσο με την ομορφιά του τόπου όσο και με την κουζίνα.

Το φαγητό που «ερωτεύτηκε» από την πρώτη στιγμή ο Ματ Ντέιμον ήταν η φάβα, ενώ δοκίμασε και αρνάκι αλλά και χταπόδι.

Οι υπόλοιποι ηθοποιοί δοκίμασαν διάφορα ελληνικά πιάτα και όλοι έδωσαν έμφαση στα ελληνικά προϊόντα και το ελαιόλαδο.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *