Απειλητικό e-mail για βόμβες σε κεντρικά σημεία της Αθήνας και στο Μετρό

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Συναγερμός έχει σημάνει στις Αρχές έπειτα από απειλητικό e-mail που εστάλη σήμερα το πρωί (17.10.2024) στο Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας, στο οποίο αναφέρεται ότι θα εκραγούν βόμβες σε διάφορα σημεία της Αθήνας, μεταξύ των οποίων και σε σταθμούς του Μετρό.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες, άγνωστοι προειδοποιούν με e-mail το οποίο έφτασε στις 7.30 το πρωί στο Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας πως έχουν τοποθετηθεί βόμβες στο ΚΑΤ, στη Λουκάρεως όπου βρίσκεται ο Άρειος Πάγος, στο Μετρό του Συντάγματος και στην κόκκινη γραμμή του Μετρό.

Στα σημεία επιχειρούν άνδρες του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών, (ΤΕΕΜ), όπου πραγματοποιούν έρευνες. 

Δεν έχει γίνει κάποια διακοπή στο Μετρό ή εκκένωση σε κτίριο, ενώ το e-mail δεν είχε χρονικό περιθώριο για το πότε θα εκραγούν οι βόμβες.

newsit.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *