Την ανάγκασε να περιμένει όσο ο 12χρονος γιος της έβγαζε χρήματα από το ΑΤΜ
Της έσπασαν τα νερά μέσα στο ταξί και ο οδηγός τη χρέωσε 40 λίρες (περίπου 45 ευρώ) για να πληρώσει τον καθαρισμό.
Όλα ξεκίνησαν στις 10 Μαΐου, όταν η Τσέριζ Γουίλτ, 43 ετών και έγκυος επιβιβάστηκε μαζί με δύο από τα παιδιά της σε ένα ταξί με στόχο να κάνει ψώνια στο Hanley in Stoke-on-Trent, στο Στάφορντσαιρ.
Ωστόσο, η γυναίκα κατάλαβε ότι έσπασαν τα νερά της. Όταν το είπε στον οδηγό, η πρώτη του αντίδραση ήταν να πάρει τα χρήματα για να καθαρίσει το αυτοκίνητο. Μάλιστα, η γυναίκα περίμενε στο ταξί, όση ώρα ο 12χρονος γιος της πήγε να βγάλει 40 λίρες από μηχάνημα ταξί.
Το ταξί ολοκλήρωσε τη διαδρομή εκεί που η οικογένεια επρόκειτο να πάει για ψώνια. Ωστόσο, η γυναίκα μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο, όπου γέννησε τρεις ώρες αργότερα.
Όπως αναφέρει η Daily Mail, η εταιρεία ταξί Lucky Seven έχει δεσμευτεί να αποζημιώσει τη γυναίκα, ενώ αποδίδει το περιστατικό σε «κακή επικοινωνία».
«Τα νερά μου έσπασαν όπως έβγαινα από το ταξί. Ο ταξιτζής μου είπε ότι έπρεπε να πληρώσω περισσότερο, αλλά είχα συσπάσεις και τα παιδιά μου πανικοβλήθηκαν. Έστειλα το γιο μου στο ΑΤΜ και ο οδηγός πήρε τα χρήματα. Έπρεπε να περιμένω κάποιον. Ο σύντροφός μου έφτασε λίγο πριν το ασθενοφόρο», είπε, περιγράφοντας την εμπειρία τους.
Ο σύντροφος της Τσέριζ, Μάρτιν Χάισον, 39 ετών ανέφερε ότι όταν έφτασε στο σημείο, η γυναίκα έκλαιγε. «Ο οδηγός ταξί της είπε ότι η χρέωση για τον καθαρισμό ήταν πολιτική της εταιρείας. Αυτό που της συνέβη ήταν απαράδεκτο», είπε.
Η εταιρεία κάνει λόγο για κακή συνεννόηση, με τον οδηγό να ισχυρίζεται ότι θεώρησε ότι η γυναίκα ούρησε στο αυτοκίνητο και γι’ αυτό της ζήτησε χρήματα, όπως προβλέπεται από τους κανονισμούς.
«Δεν χρεώνουμε τους πελάτες εάν σπάσουν τα νερά τους. Ήταν λάθος συνεννόηση. Δεν παίρνουμε πολλά έκτακτα περιστατικά και ο οδηγός νόμιζε ότι επρόκειτο για ούρα», είπε εκπρόσωπος της εταιρείας, που προσφέρθηκε να αποζημιώσει τη γυναίκα για το «πραγματικό λάθος» που έγινε.