Αγρίνιο: «Μάχη» στα νοσοκομεία με τα κρούσματα – Πάνω από 60 οι ασθενείς

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ολοένα και αυξάνονται οι νοσηλείες στην κλινική COVID στο νοσοκομείο στο Αγρίνιο ενώ παράλληλα η «μάχη» συνεχίζεται και σε αυτό του Μεσολογγίου, καθώς υπάρχουν πάνω από 60 ασθενείς σε αυτές. Μάλιστα, ένας διασωληνωμένος ασθενής δεν αποκλείεται να μεταφερθεί σε άλλη κλινική COVID, εκτός της Αιτωλοακαρνανίας.

Σύμφωνα με πληροφορίες του antenna-star.gr, 43 είναι οι άνθρωποι που νοσηλεύονται στην κλινική COVID του νοσοκομείου στο Αγρίνιο ενώ τρεις είναι σε θάλαμο αρνητικής πίεσης και ένας ακόμη βρίσκεται διασωληνωμένος, ο οποίος μπορεί να χρειαστεί να μεταφερθεί για να αποσυμφορηθεί η κατάσταση στην Αιτωλοακαρνανία.

Η κατάσταση δείχνει να είναι σταθερή στην κλινική COVID του νοσοκομείου στο Μεσολόγγι, με 16 ασθενείς να νοσηλεύονται αυτήν την ώρα και να εξετάζεται και ένα ύποπτο κρούσμα κορονοϊού. Ωστόσο, η πορεία της πανδημίας είναι τέτοια, που τα πράγματα ενδεχομένως να αλλάξουν πολύ σύντομα.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *