Πολυτεχνείο: Ένταση στην πύλη! Πέταξαν το στεφάνι των Ελλήνων βουλευτών

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Από νωρίς ξεκίνησε η ένταση στο Πολυτεχνείο, με φοιτητές να μην επιτρέπουν την είσοδο σε αντιπροσωπεία Ελλήνων βουλευτών.

Η Διακοινοβουλευτική Επιτροπή έσπευσε νωρίς το πρωί της Τετάρτης (17/11) να καταθέσει στεφάνι στο κτήριο του Πολυτεχνείου, με τον Β’ Αντιπρόεδρο της Βουλής, Χαράλαμπο Αθανασίου και τον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο της ΝΔ, Χάρη Θεοχάρη να βρίσκουν ωστόσο μπροστά τους «μπλόκο» από ομάδα φοιτητών οι οποίοι τους απέτρεψαν την είσοδο.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ:

Μάλιστα, οι φοιτητές άρπαξαν από τα χέρια των βουλευτών το στεφάνι που έγραφε Διακοινοβουλευτική Επιτροπή.

«Κανένα κόμμα, κανένας πολιτικός σχεδιασμός δεν οργάνωσε την εξέγερση του Πολυτεχνείου. Η ατομική ευθύνη που χαρακτηρίζει τις δημοκρατίες στα κράτη δικαίου, είναι αυτή που διήγειρε τη συλλογικότητα και ένωσε τις φωνές όλων. Συνεπώς, όποιοι προσπαθούν να οικειοποιηθούν τους αγώνες του ελληνικού λαού, προσβάλουν την ιστορία. Τα παιδιά αυτά, όταν εμείς κάναμε τον αγώνα αυτό, ήταν αγέννητα ή ήταν στις κούνιες. Η μέρα είναι ιερή και πρέπει να τους το συγχωρήσουμε. Ζήτω το Πολυτεχνείο», δήλωσε ο Χαράλαμπος Αθανασίου μετά το “μπλόκο” στην πύλη του Πολυτεχνείου.

πηγη-newsbomb.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *