Μαρία Σάκκαρη: «Δεν αισθανόμουν πολύ καλά, χρειάζομαι ξεκούραση»

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Η Μαρία Σάκκαρη αποχώρησε λόγω αδιαθεσίας από τον ημιτελικό στο Kremlin Cup, αλλά η ίδια ξεκαθάρισε ότι δεν έχει κάποιο πρόβλημα, απλώς χρειάζεται λίγο ξεκούραση.

Η κορυφαία Ελληνίδα τενίστρια έδωσε μεγάλες “μάχες” τον τελευταίο χρόνο, με στόχο να εξασφαλίσει και μία θέση στο WTA Finals του Μεξικό, με αποτέλεσμα να καταπονηθεί αρκετά.

Μιλώντας στο στο tennisnews.gr, το Νο7 της παγκόσμιας κατάταξης τόνισε χαρακτηριστικά: «Είναι ολα καλά, απλά έχω πολλή κούραση και δεν αισθανόμουν πολύ καλά για να συνεχίσω. Δεν είναι κάτι ανησυχητικό πάντως. Χρειάζομαι μερικές μέρες ξεκούραση και μετά θα ξεκινήσω προετοιμασία για το Μεξικό».

Η Σάκκαρη θα δώσει το “παρών” για πρώτη φορά στο WTA Finals, “σφραγίζοντας” και τυπικά τη συμμετοχή της στο τουρνουά, μέσα από τις εμφανίσεις της στη Ρωσία.

πηγη

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *