Εκτάκτως στη Θεσσαλονίκη Πλεύρης – Γκάγκα – Στο «κόκκινο» η Β. Ελλάδα

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Στη Θεσσαλονίκη μεταβαίνει εκτάκτως την Τετάρτη (22/09/2021) η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υγείας, υπό την απειλή νέου lockdown λόγω αύξησης των κρουσμάτων. Η αύξηση των κρουσμάτων γενικά στη Βόρεια Ελλάδα έχει σημάνει συναγερμό, γι΄αυτό ο υπουργός Υγείας Θάνος Πλεύρης, η αναπληρώτρια υπουργός Μίνα Γκάγκη και ο γενικός γραμματέας Υπηρεσιών Υγείας Γιάννης Κωτσιόπουλος θα πραγματοποιήσουν σειρά συναντήσεων με τους επικεφαλής των Υγειονομικών Περιφερειών και εκπροσώπους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.Αντικείμενο των συσκέψεων που θα πραγματοποιηθούν είναι η ετοιμότητα των νοσηλευτικών μονάδων της Βόρειας Ελλάδας να ανταποκριθούν σε μεγάλη αύξηση των νοσηλειών. Στο «τραπέζι» υπάρχει και η επιβολή μίνι lockdown στην πόλη.

πηγη-newsbomb.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *