Εύβοια – Κορονοϊός: Νέα κρούσματα στο νοσοκομείο Χαλκίδας – Νόσησαν τραυματιοφορείς και νοσηλεύτρια

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

O κορονοϊός δοκιμάζει ξανά το νοσοκομείο Χαλκίδας και ενώ το καλοκαίρι δεν έχει τελειώσει. Φόβοι για τα όσα βρίσκονται μπροστά και στην Εύβοια…

Θετική στον κορονοϊό διαγνώσθηκε 37χρονη νοσηλεύτρια στα Επείγοντα του Νοσοκομείου Χαλκίδας, σύμφωνα με πληροφορίες του Eviatop.

Ήδη έχει ξεκινήσει η ιχνηλάτηση των στενών επαφών της νοσηλεύτριας, αν και πρέπει να σημειωθεί, ότι όλοι οι εργαζόμενοι στο Νοσοκομείο υποβάλλονται σε δειγματοληπτικούς ελέγχους ανίχνευσης του covid δύο φορές την εβδομάδα.

Εν τω μεταξύ, την Τετάρτη 18/8 εντοπίστηκε θετικός στον κορονοϊό ο πρώτος τραυματιοφορέας ενώ την Πέμπτη 19/8 θετικός βρέθηκε και δεύτερος προκαλώντας συναγερμό στο νοσοκομείο της πόλης.

Την ίδια ώρα αυξητικές είναι οι τάσεις των κρουσμάτων στο Νομό Ευβοίας. Η Περιφερειακή Ενότητα Εύβοιας παρουσίασε μικρή μείωση στα ημερήσια κρούσματα, συγκριτικά με την Πέμπτη 19 Αυγούστου κατέγραψε 75 νέες μολύνσεις.

TAGGED:
Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *