Βγήκε από το νοσοκομείο ο ηγούμενος Εφραίμ

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Μετά από ενάμιση μήνα νοσηλείας στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Ευαγγελισμού, ο Γέροντας Εφραίμ πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο.

Ο ηγούμενος της Ιεράς Μονής Βατοπαιδίου τις πρώτες πρωινές ώρες εξήλθε του νοσοκομείου και ακολουθώντας τις οδηγίες των γιατρών του θα συνεχίσει την θεραπεία του σε κέντρο αποκατάστασης.

Γιατροί και νοσηλευτές αποχαιρέτησαν τον Γέροντα Εφραίμ με μεγάλη συγκίνηση.

Το απόγευμα της Παρασκευής, τον Γέροντα επισκέφθηκαν ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμος και ο διοικητής του Αγίου Όρους Αθανάσιος Μαρτίνος.

Υπενθυμίζεται πως το βράδυ της Τρίτης 15 Ιουνίου ο 64χρονος ηγούμενος υπέστη σηπτικό σοκ.

Ο ηγούμενος της Μονής Βατοπαιδίου νοσηλευόταν με κορωνοϊό από την Παρασκευή, 28 Μαΐου.

Οι θεράποντες ιατροί έκριναν στις 4 Ιουνίου, ότι πρέπει να διασωληνωθεί για περισσότερη υποστήριξη.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *