Ανακοίνωση του Βόλου κατά της διαιτησίας

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Η ΠΑΕ Βόλος εξέδωσε σήμερα ανακοίνωση κατά του διαιτητή του αγώνα με τον Ολυμπιακό, Φάμπιο Βερίσιμο, υποστηρίζοντας πως διαμόρφωσε το αποτέλεσμα με τις αποφάσεις του. Η ανακοίνωση:
«Άλλη μια κακή διαιτησία σε βάρος της ομάδας μας, της στέρησε το θετικό αποτέλεσμα που δικαιούταν απέναντι στον Ολυμπιακό Πειραιά. Κακός διαιτητής ο Πορτογάλος, διαμόρφωσε το αποτέλεσμα με λάθη σε όλο το 90λεπτο και με κορύφωση τη φάση του 80ου λεπτoύ όταν δίνει ανάποδο φάουλ σε βάρος μας από το οποίο και προέρχεται η φάση του δεύτερου γκολ για το οποίο ουδεμία αμφιβολία υπάρχει: Ηταν οφσάιντ!
Ειλικρινά απορούμε με την ενέργεια του κ. Κλάτεμπεργκ να φέρει ένα τέτοιας ποιότητας ξένο διαιτητή, και μάλιστα Πορτογάλο συμπατριώτη του Μαρτίνς, του Σα και του Σεμέδο. Βλέποντας τη διαιτησία του, είμαστε βέβαιοι ότι ένας άλλος, Ελληνας, δεν θα μπορούσε να τα πάει χειρότερα. Δυστυχώς ο “νόμος του ισχυρού” εξακολουθεί να κυριαρχεί και να ταλαιπωρεί το ελληνικό ποδόσφαιρο».

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *