Λαμία: “Έφυγε” μαζί το ηλικιωμένο ζευγάρι που νοσηλευόταν με κορωνοϊό / 10 οι θάνατοι στη Φθιώτιδα

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Μία ακόμη άσχημη είδηση έγινε γνωστή το πρωί του Σαββάτου στην πόλη της Λαμίας, καθώς μία ηλικιωμένη γυναίκα η οποία νοσηλευόταν στο νοσοκομείο της Λαμίας με κορονοϊό, έχασε τη ζωή της λίγες ώρες μετά την απώλεια του 91χρονου συζύγου της.

Ο άντρας της είχε φύγει από τη ζωή το πρωί της Παρασκευής καθώς νοσηλευόταν με κορονοϊό, ενώ η άτυχη γυναίκα η οποία είχε επισης νοσήσει και νοσηλευόταν με κορωνοϊό, όπως γραψαμε και σε προηγούμενο ρεπορτάζ,  ήταν σε σοβαρή κατάσταση.

Σήμερα το πρωί ακολούθησε τον σύζυγό της στο μεγάλο ταξίδι.

Αυτός ήταν ο δέκατος θάνατος στη Φθιώτιδα απο κορονοιο.

Υπενθυμίζουμε ότι από το μεσημέρι της Παρασκευής οι κλίνες ΜΕΘ Covid 19 στο Νοσοκομείο Λαμίας κατά δήλωση του διοικητή Ανδρέα Κολοκύθα είναι γεμάτες (11/11) ενώ μέχρι και χθες 59 άτομα νοσηλευόταν στο “Πέτρινο”.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *