Στοιχεία που εγείρουν υπόνοιες κακοδιαχείρισης και οικονομικής σπατάλης αναδύονται για την ΔΕΗ την ώρα που η χρηματιστηριακή αξία της εταιρείας αλλά και η πιστοληπτική της ικανότητα κατακρημνίζεται ανεξέλεγκτα.
Τελευταίο κρούσμα η επιλογή της διοίκησης να μισθώσει ταξί για την μετακίνηση προσωπικού στον ΑΗΣ Αλιβερίου, στα συγκροτήματα Νέστου και Αλιάκμονα και όπως επισημαίνεται “όπου υπάρχει αδυναμία μεταφοράς προσωπικού”, λόγω παλαιότητας των υπηρεσιακών οχημάτων ή συνταξιοδότησης των υπαλλήλων – οδηγών.
Σύμφωνα με έγγραφο που διαβίβασε στην Βουλή ο πρόεδρος της ΔΕΗ Μανώλης Παναγιωτάκης προς απάντηση σχετικού ερωτήματος του κ. Ιάσονα Φωτήλα (ΝΔ), “Στους Σταθμούς Παραγωγής που η μεγάλη πλειοψηφία του προσωπικού εργάζεται σε βάρδιες 24ωρης φυλακής, έχει καθιερωθεί η μεταφορά των εργαζόμενων να πραγματοποιείται απο καθορισμένα σημεία του τόπου διαμονής τους στον τόπο της εργασίας τους και αντίστροφα, με τη χρήση υπηρεσιακών αυτοκινήτων. Με την πάροδο των ετών, τη συνταξιοδότηση των μισθωτών – οδηγώ, τον παροπλισμό των υπηρεσιακών οχημάτων λόγω παλαιότητας και τη διαφοροποίηση της παραγωγικής διαδικασίας η μεταφορά του προσωπικού εκτελείται πλέον είτε μέσω τρίτων, είτε συνδυαστικά. Ο τρόπος μεταφοράς εξετάζεται κάθε φορά και προκρίνεται η οικονομικότερη λύση. Οσον αφορά στον ΑΗΣ Αλιβερίου έχει προκριθεί τα τελευταία χρόνια, ως η οικονομικότερη λύση, η χρήση ταξί για τις περιπτώσεις μικρού αριθμού μισθωτών ανά προορισμό και για προσωπικό που διαμένει σε μακρινές αποστάσεις απο τον τόπο εργασίας και δεν μπορεί να εξυπηρετηθεί μέσω των δημόσιων μεταφορικών μέσων, είτε διότι δεν συμπίπτουν τα ωράρια εκτέλεσης δρομολογίων με εκείνα της λειτουργίας του Σταθμού, είτε διότι δεν προβλέπονται καν δρομολόγια”.
Επίσης, ταξί – σύμφωνα με τον κ. Παναγιωτάκη – χρησιμοποιούνται για την μετακίνηση προσωπικού στο συγκρότημα Νέστου και στου Αλιάκμονα και “όπου υπάρχει αδυναμία μετακίνησης”.
Απο την πλευρά της βέβαια η ΔΕΔΔΗΕ σπεύδει να απαντήσει ότι δεν χρησιμοποιεί ταξί για την μετακίνηση των τεχνικών της υπαλλήλων που σπεύδουν στα σημεία όπου παρουσιάζονται βλάβες.
Να σημειωθεί ότι ο κ. Φωτήλας ανέφερε στην ερώτησή του πως το κόστος για την μίσθωση ταξί στον ΑΗΣ Αλιβερίου είναι 17 χιλ ευρώ το έτος ή 65 ευρώ την ημέρα.
Πηγή: Protothema.gr