Ολο και μεγαλύτερες οι περικοπές στα ψώνια των νοικοκυρίων

2 Min Read

Σημαντική μείωση κατά 13% καταγράφουν οι δαπάνες των νοικοκυριών για τις αγορές ειδών της καθημερινότητας από τα σούπερ μάρκετ, σε μια προσπάθεια των εργαζομένων να αντέξουν τις μειώσεις των μισθών, παρουσιάζοντας μια εικόνα φτωχοποίησης για τους μέσους καταναλωτές που αποτελούν την ομάδα στήριξης του λιανεμπορίου.

-Advertisement-
ΚΤΕΛ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ

Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε το εργαστήριο μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και δημοσιευεται στην “Καθημερινή”, οι καταναλωτές δαπανούν 40 ευρώ λιγότερα το μήνα στα σούπερ μάρκετ σε σχέση με πέρυσι.

Η μέση μηνιαία δαπάνη των νοικοκυριών διαμορφώνεται πλέον στα 274 ευρώ από τα 310 ευρώ πέρυσι, καταγράφοντας μια πτώση της τάξης του 13%, τάση που αποτυπώνεται και στα διαθέσιμα στοιχεία για τον τζίρο των σούπερ μάρκετ.

Στην έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου, το 63% δηλώνει ότι αγοράζει λιγότερα προϊόντα, το 45,8% δηλώνει ότι περιορίζεται στα απολύτως απαραίτητα και το 54,4% ότι αγοράζει φθηνότερα προϊόντα κυρίως μετά από το έρευνα αγοράς και το κυνήγι των προσφορών και των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.

-Advertisement-
KATSIAVOS

Οι ελληνες καταναλωτές σε ποσοστό 81,5% πραγματοποιούν πλέον ενδελεχή έρευνα και συγκρίνουν τις τιμές των προϊόντων πριν αποφασίσουν ποιο θα πάρουν από το ράφι.

Μάλιστα το 99,2% των καταναλωτών δηλώνυν ότι ετοιμάζουν την έρευνά τους πριν ξεκινήσουν για το σούπερ μάρκετ, προαποφασίζοντας τι θα ψωνίσει και αποφεύγοντας τις παρορμητικές αγορές.

Στην ίδια έρευνα το 38% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι θα κάνει λιγότερες αγορές το 2017, το 5% ότι θα αυξήσει τις αγορές του και το 57% εκτιμά ότι θα είναι αμετάβλητες.

Πηγή: Thetoc.gr

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *