Κάμερες στα διόδια και πρόστιμα στους παραβάτες / Δείτε που θα λειτουργούν στην Ε.Ο Αθηνών- Λαμίας!

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ηλεκτρονικές κάμερες για τη βεβαίωση παραβάσεων, σχετικά με τη μη καταβολή τέλους διοδίων σε σταθμούς στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας, τίθενται από σήμερα σε λειτουργία.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της Ελληνικής Αστυνομίας, οι κάμερες θα λειτουργούν στους εξής σταθμούς διοδίων, στην Ε.Ο. Αθηνών-Λαμίας:

Μετωπικός Σταθμός Διοδίων Αφιδνών (χ/θ 32+355), ρεύμα κυκλοφορίας προς Αθήνα.

Μετωπικός Σταθμός Διοδίων Αφιδνών (χ/θ 32+355), ρεύμα κυκλοφορίας προς Λαμία.

Πλευρικός Σταθμός Διοδίων Καπανδριτίου (χ/θ 35+240), ρεύμα κυκλοφορίας προς Αθήνα.

Πλευρικός Σταθμός Διοδίων Καπανδριτίου (χ/θ 35+240), ρεύμα κυκλοφορίας προς Λαμία.

Πλευρικός Σταθμός Διοδίων Μαλακάσας (χ/θ 44+130), ρεύμα κυκλοφορίας προς Αθήνα.

Πλευρικός Σταθμός Διοδίων Μαλακάσας (χ/θ 44+130), ρεύμα κυκλοφορίας προς Λαμία.

Πλευρικός Σταθμός Διοδίων Οινοφύτων (χ/θ 55+690), ρεύμα κυκλοφορίας προς Αθήνα.

Πλευρικός Σταθμός Διοδίων Οινοφύτων (χ/θ 55+690), ρεύμα κυκλοφορίας προς Λαμία.

Όπως επισημαίνει η ΕΛΑΣ, σε βάρος των παραβατών επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο 100 ευρώ, καθώς και αφαίρεση της άδειας οδηγού και της άδειας κυκλοφορίας, μαζί με τις πινακίδες του οχήματος για 20 ημέρες, σύμφωνα με τις διατάξεις των σχετικών άρθρων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *