Περίμενε ν’ ανάψει το πράσινο αλλά το φανάρι… πλάκωσε το αυτοκίνητό του (εικόνα)

lamianow
lamianow
Απόlamianow

Το πρωτοφανές περιστατικό συνέβη το πρωί της Κυριακής των Βαΐων στη Λάρισα.

Την ώρα που αυτοκίνητο κινούμενο στην είσοδο της Γιάννουλης από το δρόμο προς Τύρναβο και περίμενε το πράσινο φανάρι, ο μεταλλικός σηματοδότης σε σχήμα “Γ” ξεκόλλησε στη βάση του και έπεσε πάνω του!fanari aytokinito

Οι επιβαίνοντες είχαν άγιο καθώς η μεγάλη και βαριά κατασκευή κατέληξε πάνω στο καπό, μπροστά στα έντρομα μάτια τους!

Η αιτία αυτού του ασύλληπτου ατυχήματος πιθανολογείται πως ήταν ο ισχυρός άνεμος που έπνεε στην περιοχή.

Πηγή: onlarissa.gr

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *