Αθήνα: Απαγόρευση εισόδου για 5 χρόνια (!) σε πάρκο λόγω ανακαίνισης της αμερικανικής πρεσβείας (χάρτης)

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Για πέντε χρόνια θα απαγορεύεται στους πολίτες η πρόσβαση στο παρκάκι επί της οδού Γέλωνος στην Αθήνα, λόγω εργασιών ανακαίνισης της πρεσβείας.

Όπως έγινε γνωστό, η αμερικάνική κυβέρνηση αποφάσισε την ανακαίνιση του γνωστού κτιρίου της πρεσβείας «Chancey» στην Αθήνα, επί της λεωφόρου Βασιλίσσης Σοφίας.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της πρεσβείας, το έργο αναμένεται να διαρκέσει περίπου 5 χρόνια. Επίσης, γίνεται γνωστό ότι κατά τη διάρκεια της κατασκευής του, η περιοχή του πάρκου, κατά μήκος της Γέλωνος, θα παραμείνει κλειστή για το κοινό.

99 7

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, η αμερικάνικη πρεσβεία «δεσμεύεται να επιστρέψει το πάρκο σε άριστη κατάσταση και ζητάει από τους γείτονες της περιοχής την κατανόησή τους, καθώς αποκαθιστά ένα ‘’κτίριο – ορόσημο.

πηγη-topontiki.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *